آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

مادرانه ...

میگم مارو گاگول گیر اوردن شما بگید نه ....

..... :))



بازم حیوون جماعت.....................!!....

دختر همساده ...

دختر همسایمون اسمش “طلا”ست…
توی “نقره” فروشی کار میکنه…
تازگیارفته برنزه کرده…!
فکرکنم اخر با مِسی ازدواج کنه… :)))

رستوران

یارو اومده رستورانمون کباب سفارش داده برگشتم میگم نونم می خوای؟
میگه قبلنا سوال نمیکردی همین طوری میذاشتی
میگم نه الان وضع فرق کرده نون جدا دونه ای ۵۰۰تومن!

خدارو شکر کنه که

بازم کرایه سیخشو ازش نگرفتم

ملت خو درک نمیکنن :)

مادرانه ...

تو این سریال مادرانه دختره شبیه جُزامیاس, باباش میگه اومدنی پایین آرایشتو پاک کن :|
مارو گاگول گیر آوردن؟:|

همتون تاج سرین

درسته که من خودم پادشاهم ولی همتون تاج سرین من با شما پادشاهی میکنم

اهای ...

آهای خانومی که قراره در آینده همسر من بشی : . . . . 

هـیچی خـوشا به سعادتـت دیگـه  چی می خوای ؟؟ 

خدا شانس بده...

والا مـف مف خوشبخت شدی رفـت  

118

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﮐﻪ ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ۱۱۸
ﮔﻔﺘﻢ :ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺍﺩﯾﺴﻮﻥ ﺭﻭ ﻟﻄﻒ ﮐﻨﯿد
ﺍﻭﻧﻢ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﺍﺩ
ﺁﻗﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺯﻧﮕﯿﺪﯾﻢ
ﯾﮑﯽ ﻭﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ ﺗﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻓﺎﺭﺍﺑﯽ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ؟

دهه هفتادیا ...

دختره متولد آخرین ثانیه های ۳۰ اسفند سال ۱۳۶۹ استاتوس زده:
" من نمیدونم این دهه هفتادیا چرا اینقدر لوسن "
آخه عزیزمن چرا از خدا نمیترسی : ( ( ( (


(خدایا منو ببخش که اینقد با این دهه هفتادیا بد هستم خدایا توبه)

شباهتو داری دادا؟ :))

خدایی شباهتو نییییگگگاااااااااااااااااااااااااااااااااا



یه کسی

ﯾﮑﯽ ﯾﻪ پست گذاشته , ﻧﻮﺷﺘﻪ " ﺍﻟﻤﯿﺮﺍﻣﻤﻨﻮﻥ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوساعته می خونمش امیر المومنین :|

بعضی هاااا

بعضیام ﻫﺴﺘﻦ ﻫﻤﭽﻴﻦ ﻣﻴﮕﻦ ﻣﺎ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﻓﻼﻥ ﻣﺎﻩ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻛﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ

ﮊﻥِ ﺑﺮﺗﺮ ﺩﺍﺭﻥ |:
.
.
.

ﺑﺎﺑﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾــــﻦ !!!

ﻋﻨﺪ ﻣـــــﺮﺍﻡ !!

ﺑﺎﻣﻌﺮﻓت !!!!

ﺩ ﺁﺧﻪ ﻣﻬــــــﺮﺑﻮﻭﻭﻭﻥ !!

ﺍﺻﻦ ﺷﻤﺎ ﻣﺘﻮﻟﺪ “مهر” … ﺧﻮﺑﻪ ؟

ﺍﺯ اﯾﻦ ﺑﻬﺘــــﺮ ؟؟;)

بدووووووووووون شرررررررح

عمم تقاضای فش کرده بود منم این پست رو گذاشتم