آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

اهنگ

کیا با اهنگ وبلاگ حال نمیکنن؟؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:01 ب.ظ

میشه دلیلشو بدونم؟

ثنا دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ

پسرا بیشتر می پسندن تا دخترا

آنا سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ب.ظ

یه آهنگ خوب و متفاوت

غلونزا سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ

عالیه حامی
من عاشق اهنگهای قدیم سعید هستم
دمت گرم

غلوزا حامی کجو بو حامی اصلا ا ای هنرا نداره
دراغ میگه غلونزا بازا تعریف کن این ادوینو پر حسوده
نه غلوزا حامیو دراغ میگه

غلونزا پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ب.ظ

من میدونا ادوینو تو عه این هنرا نداری

غلوزا دست درد نکنه
نگا کن ببین این پستو م گذاشتا

♥ H o s s e i n ♥ جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ http://alone-god.blogfa.com/

این آهنگ بدرد راننده های تریلی تو جاده می خوره
ولی خداییش قشنگه این آهنگی که گذاشتی

حالا ما هم دست کمی از راننده های جاده نداریم بی خابی و گشنگی تشنگی که داری میکشیم همشم پشت این نشستیم

غلونزا یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ب.ظ

ادوین شوخی میکنم برادر :)
شهرام شکوهی رو دوست دارم ولی این اهنگش رو نه
پس بذار همون قبلی جون من

تو جون بخوا

غلونزا چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ب.ظ

ناز نفست برادر
خدایش من خودم هرچی گوش میدم لذت نمیده
ولی نمیدونم چرا اینجا لذتش بیشتره

قربونت برا اگرا خاسی بگو خودا میا ورت میخونا

غلونزا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ق.ظ

نبینم اشکتو عزیزم

غلونزا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ق.ظ


واقعا در وصف اینروزای دل منه این اهنگ

دهع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد