آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

دوباره دقت بکنین

تو هر مغازه ای که میریم نوشتن به علت کم لطفی بعضی از دوستان نسیه نمیدیم یا خودمون داریم صحبت میکنیم میگیم قابل توجه بعضیا...

این بعضی ها عجب نامردیه هم کم لطفه هم ادم شرور و بدیه که همه دارن بدشو میگن...به قرعان

دقت بکنین

دقت کردین؟؟؟

کافیه تو رابطه عاشقونه باشی،اونوقت از در و دیوار،زمین و اسمون پیشنهاد دوستی میباره،

اما همین که تنها باشی به مارمولکم پیشنهاد بدی رد میکنه!

به قرعان واقعیته

درس...

درس که دارم میخونم همزمان دلم میخواد چند کار دیگه انجام بدم،اصلا انگیزه ده برابر میشه،دلم میخواد هر کاری بکنم فقط درسه رو نخونم!!!

به قرعان...

یه سری از ادما باید شعور و ادب رو ازوسایل الکترونیکی یاد بگیرن!

الان موبایل و سینما خانگی هم روشن میشن سلام میکنن،تازه نوکیا دست هم میده!!!

گنجشک و خدا ...

روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت. فرشتگان سراغش را از خدا میگرفتندو خدا هر بار به فرشتگان اینگونه میگفت: می آید،من تنها گوشی هستم که غصه هایش را میشنودو یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه میدارد. و سر انجام روزی گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست.فرشتگان چشم به لبهایش دوختند،گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود:"با من بگو از آنچه سنگینی سینه توست" گنجشک گفت:"لانه کوچکی داشتم،آرامگاه خستگیهایم بود و سر پناه بی کسی ام.تو همان را هم از من گرفتی. این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی از لانه محقرم؟ کجای دنیا را گرفته بود؟ و سنگینی بغضی راه را بر کلامش بست. سکوتی در عرش طنین انداز شد. فرشتگان همه سر به زیر انداختند. خدا گفت:"ماری در راه لانه ات بود.خواب بودی.باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند.آنگاه تو از کمین مار پر گشودی. گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود. خدا گفت:"و چه بسیار بلا ها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی. اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود.ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت.های های گریه اش ملکوت خدا را پر کرد.

شور و هیجان عشق ...

روزی شیوانا پیر معرفت یکی از شاگردانش را دید که زانوی غم بغل گرفته و گوشه ای غمگین نشسته است. شیوانا نزد او رفت و جویای حالش شد. شاگرد لب به سخن گشود و از بی وفایی یار صحبت کرد و اینکه دختر مورد علاقه اش به او جواب منفی داده و پیشنهاد ازدواج دیگری را پذیرفته است.
شاگرد گفت که سالهای متمادی  عشق دختر را در قلب خود حفظ کرده بود و بارفتن دختر به خانه مرد دیگر او احساس می کند باید برای همیشه با عشقش خداحافظی کند.
شیوانا با تبسم گفت:” اما عشق تو به دخترک چه ربطی به دخترک دارد!؟”
شاگرد با حیرت گفت:” ولی اگر او نبود این عشق و شور و هیجان هم در وجود من نبود!؟”
شیوانا با لبخند گفت:” چه کسی چنین گفته است. تو اهل دل و عشق ورزیدن هستی و به همین دلیل آتش عشق و شوریدگی دل تو را هدف قرار داده است. این ربطی به دخترک ندارد. هرکس دیگر هم جای دختر بود تو این آتش عشق را به سمت او می فرستادی. بگذار دخترک برود!
این عشق را به سوی دختر دیگری بفرست. مهم این است که شعله این عشق را در دلت خاموش نکنی . معشوق فرقی نمی کند چه کسی باشد! دخترک اگر رفت با رفتنش پیغام داد که لیاقت این آتش ارزشمند را ندارد. چه بهتر! بگذار او برود تا صاحب واقعی این شور و هیجان فرصت جلوه گری و ظهور پیدا کند! به همین سادگی!”

فــوایــــــــد خنـدیــدن....

خندیدن نوعی آنتی بیوتیک طبیعی است که می توان با استفاده از آن، بسیاری از درد ها را کاهش داد. خنده
واکنشی غیر ارادی است که سبب انقباض هماهنگ 15 ماهیچه صورت، سریع شدن
تنفس و جریان خون می شود و تاثیر نهایی آن نیز رفع خستگی و ایجاد انرژی
مثبت است. پژوهش
های اخیر نشان می دهد که طول عمر افراد دارای خنده های کوچک 45 سال،
افراد دارای خنده های متوسط 72 سال و در گروه قهقهه زنان به 79 سال رسیده

است.

پس با ما شاد باشید و بخندید...

عذر خـــــــــــــواهی....

دوستان گل و همراهان همشگی ما من عذر میخوام که نمیتونم در مطالب قشنگی که ادوین و حامی میذارن مشارکت کنم..ایشالا مشغله کمتر بشه و منم فعال بشم...عذر میخوام و برای همتون ارزوی موفقیت میکنم...

ادوین و حامی داداشای من یه عالمه گل افتابگردون تقدیم به روشنای وجودتون...خسته مباشید

عشق

ازاستادى پرسیدندآیاقلبى که شکسته بازهم میتواندعاشق شود، استادگفت :بله پرسیدندآیاشما تاکنون ازلیوان شکسته اب خورده اید؟ استادپاسخ داد :آیاشمابه خاطرلیوان شکسته از آب خوردن دست کشیده اید!

فک و فامیله داریم ...

ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ۵ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﯿﺪﯾﺪ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ
ﮐﺮﺩﻡ ،

ﺑﺮ ﮔﺸﺘﻪ ﺑﻢ ﻣﯿﮕﻪ : ﺁﺧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺖ ﺑﮕﻢ ...!!! :|

فک و فامیله ما داریم ...

بــابــام اس فــرسـتاده: هــلـو، ســاعت 7 دم در حــاضر بــاش مــیـام دنـبالـت!!!
مــنــم فــکـر کـردم ازش عــاتـو گــرفـتم جــو گـرفـت جواب دادم: بــاشـه شــفـتـالـوی مـن ,مـانـتـو خـوشـگـلمـو میـپـوشـم مـیـام عـجـیـجـم!!!
بــعد بـابـام جـواب داد: اسـکـلِ بیــشــعـور, هـلـو یـعـنی سـلام ,عــاخـه تـو کـی میخوای آدم شی ؟؟26 سالت شد آدم نشدی,مــن چـه گـنـاهـی کـردم کـه تو دخترمـی؟؟

بیچاره دخترا ...

بیچاره دخترا اگه خوشگل باشن می گن عجب جیگریه! اگه زشت باشن می گن کی اینو می گیره! اگه تپل باشن می گن چه گوشتیه! اگه لاغر باشن می گن چه مردنیه! اگه مودبانه حرف بزنن می گن چه لفظ قلم حرف می زنه! اگه رک و راست باشن می گن چه بی حیاست! اگه یه خورده فکر کنن می گن چقدر ناز می کنه! اگه سری جواب بدن می گن منتظر بود! اگه تند راه برن می گن داره می ره سر قرار! اگه اروم راه برن می گن اومده بیرون دور بزنه ول بگرده! اگه با تلفن کارتی حرف بزنن می گن با دوست پسرشه! اگه خواستگارو رد کنه می گن یکی رو زیر سر داره! اگه حرف شوهرو پیش بکشه می گن سر و گوشش می جنبه ! اگه به خودش برسه می گن دلش شوهر می خواد می خواد جلب توجه کنه ! اگه............چکار کنه بمیره خوبه؟

نیکی کردن

به همسرت نیکی کن. اگر همسر نداری به دوست دخترت نیکی کن. اگر دوست دختر نداری یکی پیدا کن. اگر پیدا نکردی تلاش کن. اگر تلاشت نتیجه نداد خاک بر سرت کن. بی عرضه بی خاصیت

.......

طلای ناب همیشه میان سنگهای سخت یافت میشود،پس سنگی باش که در دل طلا داری...