آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

چرا کسی این همه سال هیچی نگفففتتتتتت :|


نظرات 12 + ارسال نظر
مصوم دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ب.ظ

کار خدا

hasibo چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ب.ظ http://hasibo.blogfa.com/

خودشونم نمیدونستن[نیشخند]

sahel7979 پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.sahel7979.blogfa.com

`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.
آپــــــــــم بیا دیگه

hasibo سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ http://hasibo.blogfa.com/

خب چرا اطلاع رسانی نمیکنن[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

adonis شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ب.ظ http://hasibo.blogfa.com

سلاملکم
خیلی باحال بوت دقت نکرده بودیم خخخخ;)
عاقا یه موضوع نظرسنجی واسه تحقیقم گذاشتم بیا جواب بده منتظرتم

لیلی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام فامیل دور ادوین خان چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ طوری ؟؟؟ هنوزم مثل قبلا بداخلاقی ؟

الان خیلی جمله ابهام انگیزی بود
من فامیل دورم یا تو؟
من بداخلاقم یا تو؟
ادوین خان فقط فهمیدم من بودم

لیلی جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام فامیل دور خوش حالم کـــــــــــــــــــــــــــــــــ برگشتی کجا بودی این همه وقت ؟؟؟ خخخخخخخ خب دوست داری بشناسیم یا ن

الا خوشحالی؟
خدایا این شادی( که من باشم)از اینا نگیر
حالا بگو ببینم کی هسی؟

لیلی یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام آقا حمید . حال شما ؟؟؟؟؟ ارادتمند و کوچیک شما...

سلام خانم لیلی نفهمیدا حغیتیش میشه بیشتر توضیح بدی؟

لیلی دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام فامیل دور . چ طوووووووووووووری ؟؟؟؟؟؟

لیلی هوی اینی میگی پدر من یتو داره اینا حسین اباده او موقع ایطو دختری نباید داشته باشه خو

لیلی سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ب.ظ

قربون شما . متشکر ممنون لطف داری . ایشالا دومادیت اقا حمید

دی کارت به کار عاروس دومادی من نباشه

لیلی چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:22 ق.ظ

........................... !!!! ؟؟؟؟

هشطو نی حالو دختر سراغ داری بگو بیا اشنا شیم شاید قصد ازدواج پیدا کردم

ذت زیاد چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ق.ظ

لاااااااااااایک جالب بود خخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد