آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

خیلی داغونم کرد


ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺳﻮﺀ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﯼ ﺟﻨﺴﯽ ﺯﻥ 31 ﺳﺎﻟﻪ ﯼ
ﭼﯿﻨﯽ ﺍﺯ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 13 ﺳﺎﻟﻪ ) 18+ (












回友人目指 
羅山
 坂花
話間
 魚玉はがやわまぁら花や なたまや
かあさらやわはさたなは やなたきたなよいさ
は早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ
名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ
なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や
探したい以下対する 目指し回友人目指し差が
愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ な
やマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがや
わまぁら花や なたまやかあさらやわはさたな
は やなたきたなよいさは早見たかあやバカに
かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあか
さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや
羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する
目指し回友人目指し差が愛する なたさるかな
だ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ
傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたま
やかあさらやわはさたなは やなたきたなよい
さは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あ
だ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ
なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や
探したい以下対する 目指し回友人目指し差が
愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ な
やマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがや
わまぁら花や なたまやかあさらやわはさたな
は やなたきたなよいさは早見たかあやバカに
かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあか
さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや
羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する
目指し回友人目指し差が愛する なたさるかな
だ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ
傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたま
やかあさらやわはさたなは やなたきたなよい
さは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あ
だ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ
なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や
探したい以下対する 目指し回友人目指し差が
愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ な
やマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがや
わまぁら花や なたまやかあさらやわはさたな
は やなたきたなよいさは早見たかあやバカに
かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあか
さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや
羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する
目指し回友人目指し差が愛する なたさるかな
だ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ
傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたま
やかあさらやわはさたなは
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﯾﺨﺖ !!!!!ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺘﺸﻮ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺑﻬﻢ ﺭﯾﺨﺘﻢ
人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝
さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に
魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさら
やわはさたなは やなたきたなよいさは早見た
かあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな
たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉
違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や探したい以
下対する 目指し回友人目指し差が愛する な
たさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは
坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花
や なたまやかあさらやわはさたなは
ﺿﻤﻨﺎ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﻮﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﻄﻠﺒﻮ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﺑﺨﺎﻃﺮ
ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﻠﻤﺎﺗﻪ ﺯﺷﺘﯽ ﻣﺜﻞ 目指 ﯾﺎ たま ﺑﻪ
ﺷﺪﺕ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ.
ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﮑﺸﯿﺪ ﺯﻧﯿﮑﻪ ﯼ ﺍﺣﻤﻖ؟؟؟؟!!! ﺯﻧﯿﮏ
ﻩ ﮐﯿﺼﺎﻓﻄﺎ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﺍﯼ ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮﯾﺶ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسان چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

دقیقا منم داغون شدم

saye چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

سیلام منا داغون شدا.ولی یه سوال مگر تو داغوناااااا میشی ایا؟؟؟؟؟؟؟؟

چطر تو داغون میشی من نشا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد