آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

سرگرمی

   شامپو خریدم روش نوشته: این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید! من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده آگاهم کردن 

 

مزخرف ترین قسمت خریدن یه گوشی اینه که باید اون شبی که گوشی رو میخری تا صبح بزاریش توی شارژ! اصلن مگه خوابت میبره اون شب؟؟؟ 

 

مامانم مسافرته زنگ زده میگه خونه رو تمیزکن . . . . . . . . . . شاید با خاله ت اینا بیایم خبر نداره بعد از دوساعت که داشتم از تشنگی تلف میشدم آخرش از آب گلدون خوردم !! توقعایی دارنا !!

 

گوگل پسر بود یا دختر؟ خب اون بدون شک دختره، چون اجازه نمی ده یه جمله ای رو کامل کنی، از همون اول شروع می کنه به حدس زدن، و همچنان حدس زدن، لامصــب بعضی وقتا حدسایی میزنه که دهن آدم وا میمونه، مخصوصاً وقتی یکی کنارت نشسته باشه!!!  

 

 گشت ارشاد به دخترا: دختره کجا میری؟ میرم به آرایشگاه، مو رنگ کنم، فرنچ کنم، برنز کنم، خوشگل بشم بعد میام تو منو بگیر….!!! 

 

ای بابا دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم... پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد؟ هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم 

 

یه موقعی توی مراسم عقد سکه هدیه میدادن

بعد شد نیم سکه، بعد ربع سکه

بعد این سکه‌های یک گرمی و نیم گرمی «پارسیان» و این چیزا اومد …

عنقریب روزی فرا میرسه که به عروس و داماد فقط بتونیم بگیم “آفرین” ! 

  

 دانشمندان هنوز نفهمیدن چرا ایرانیا وقتی یکی از جای دور بهشون زنگ میزنه با داد حرف میزنن … 

 

محاله ایرانی باشی و این جمله رو نشنیده باشی :
“حوله کجاست ؟” 

 

ﻳﻪ ﺳوﺍﻝ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺫﻫﻨﻤﻮ ﺩﺭﮔﻴﺮ ﻛﺮﺩﻩ ؛ ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ وقتی ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﻴﺪﻳﻢ ﺍﻧﮕﻠﻴﺴﯽ ۱۶تومن ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯽ ﻛﻨﻦ ؟
ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻦ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺯﺑﻮﻧﯽ ﺳﻜﻮﺕ ﻛﺮﺩﻳﻢ ؟ 

 

زندگی به دو دوره تقسیم می شود :
قبل از ADSL ، بعد از ADSL

 

اقا من یه کشف بزرگی کردم :

حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !

  

 

حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !

حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده ! 

 

خوب نیست آدم دارایی هاشو به رخ بکشه ولی داداشم اینا یه همسایه دارن که باجناقش یه پراید داره …
بعله یه همچین خونواده ی مایه داری هستیم ما !

نظرات 9 + ارسال نظر
معصومه دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

حامی یه سوال فنی داشتم اینا همش تراوشات ذهن خودته یا از کسی کمک هم گرفتی؟؟؟؟؟؟؟
دمت گرم.منتظر سرگرمیهای باحال ترم هستیم تو میتونی باور کن

هیس معصومه این یه رازه به کسی نباید گفت

رز دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

هههههه خیلی جالب بود دیگه هم از این کارا بکنید

حتما رز
این وبلاگ واسه سرگرمیه دیگه
من از ترس ادوین جرات ندارم چیزی غیر از این چیزا بذارم

edwin دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

hami gaf nadari

ممنون ادوین جون

معصومه سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

حامی محض این گفتا ک اگه کمک خواستی کمکت کنا سوژه پره دوربره ما

اوه چه همه سوژه معصومه
واسم ایمیل کن معصومه جان

حسین سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ http://heyatealiasghar.blogfa.com/

سلام خیلا باحال بود حال کردم حامی جون


کوتاه ترین دعا برای بلند ترین آرزو
**اللهم عجل الولیک الفرج**
تعجیل در فرج صلوات
یــــــــــــــــا علـــــــــــــــــی

قربونت حسین جان

سوگل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ

با تمام بدیهاش این امتحانات پایان ترم یه مزیتی داره:
اونم اینکه آدم با رشته ی تحصیلیش یکم آشنا میشه!



گمونم اسب سفید شاهزاده منو کشتن و باهاش سوسیس درست کردن :|
و گرنه امکــــــــــان نداشت اینقده دیر کنه کصافط




تو دستشویی شیر آبو نیم دور می پیچونی کل آب شهر ازش میپاشه به در و دیوار و سر و صورتت ، حالا ۱۷ دور باید بتابونی تا بسته شه!!!

اگه به من باشه سوگول من اخر ترم هم اشنا بشو نیستم که نیستم عاغا

شما دخترا چه عشقه اسب سپید داریدا

سوگل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

حامی؟؟؟
تو دوباره نوشتی سوگول!!!!
الان به نظرت باید چیکار کنم؟!
نیام نظر بدم بهتره نه!؟
تو راحت منم راحت!!!!

خب سوگول با سوگل چه فرقی میکنه
گیر نده من املام ضعیفه زیاد کتک خوردم اخرش همینیه که میبینی

سوگل چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

حالا که فرقی با هم نداره پس اسممو درست بنویس!
وگرنه دیگه منو نمیبینی!
دیگه خود دانی!

سوگل خودمم نمیخوام بنویسم بعضی وقتا از دستم در میره
شما به بزرگواری خودتون ببخشید

هانیه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

حامی من موندم تو با این استعدادت چرا الان اینجایی؟؟؟؟؟

من الانشم فرار کردم خبر نداری
فرار مغزاس دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد