آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

دختر عمم

دختر عمه ام داشت شوهرشو صدا میکرد گفت: 

پیشی من... 

موشی... 

جوجوی من... 

بعد از یه مدت به من گفت شوهرشو صدا کنم منم بلند گفتم:حیوووون بیا خانمت کارت داره!!! 

نمیدونم چرا شش ماهه دختر عمه ام باهام حرف نمیزنه!!! 

پیشی و موشی و جوجو 3تاشون حیوون نیستن؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
حـامــــی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

ا بس دختر عمت لپچه ادوین
ادوین کدوماشون همینی که من دیدامیش؟؟؟

کی دیدی؟

هانیه دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

هه هه هه

نورا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

ادوین تو بلد نیستی اینجوری صدا بزنی طرفتو؟

حـامــــی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

نورا مگه داداش من بی ادبه طرفشو حیوون صدا کنه؟؟؟
ادوینو تویا شوهریشو بزغاله ای خری الاغی صدا میکردی بچه گناه داشت که

سوگل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

حالا واقعا پیشی و موشی و جوجو حیوونن؟؟؟؟!!!

صبر کن از دختر عمم بپرسم

سوگل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

پ خبر از تو!

بشین تا خبر بدم

سوگل چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

من هنوز نشستما ادوین!
منتظر خبر توام!

ژس بشین خسته نشی تا خبرت بدم

سوگل پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

ژش دیگه چه مدلیه؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد