آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

هیچکی منو دوست نداره

خواهرم دوستشو اورده خونه،مامانم هیچی بهش نگفت 

.حالا همین دختره رو اگر من آورده بودم...واویلا بود 

همین بین بچه هاشون فرق میذارن بعد میگن همشون به یه اندازه برامون عزیزن

نظرات 6 + ارسال نظر
حـامــــی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

چشما روشن ادوین میخی دختر بیاری؟؟؟
ادوین مادر من هچی نمیگه بیارش خونه ما

بابو تو دی چیزی

هانیه دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

حامی ادوین حرف دلشو زده!!!

نسیم دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ

دس مادرت درد نکنه حامی

هان دسیش پر درد نکنه
نمیدونی چه مادر پایه ای دارا
اگه بفهمه من اینجا چی دارم مینویسم دیگه دخترو خو هچی خودامو هم راه نمیده

نورا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

خیلی ممنون کلی با خواهرم به مطلباتون خندیدیم ایشالا هرروز به روز شه

سوگل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

حقا که ادوینی...!

میخواستی چی باشم؟

سوگل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

همون ادوین خوبه.....
ایشالا موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد