آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

سوتی

تکنولوژیتون تو اثنی عشرم ...

نظرات 12 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.avarr.blogfa.com

باید ذوق هنری داشته باشی درکش کنی
کی داره؟؟؟

من که ندارم
مسائل مربوط به هنر به قاصدک مربوطه قاصدک هروقت اومد جوای میده از طرفه من

نسیم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.avarr.blogfa.com

وبلاگ زیبایی دارین اگه مایلید منو لینک کنید وخبرم بدید شمارو لینک کنم

خواهر لینک شدی لینکمون کن

نورا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

منا لینک کنهمش نسیم نسیم

خب دیگه نورا
نسیم پارتیش کلفته
نورا خانوم شما وبلاگ بسازید برویه قرنیه چشمه ادوین

نورا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

این چیز سفیدو کنار در مثلا دوربین مخفیه؟؟؟؟؟
داداش این خو چیزی نی من این نما رو با ایفون تصویریا دیدا

می این ایفون تصویری نیس
ما قبلنا به اینا میگفتیم ایفون تصویری

معصومه سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

حامی یه سوال برام پیش اومد اثنی عشر دقیقا کجا میشه؟؟؟ عجب در جونی ایول آیفون رو ولش سبک معماری رو بچسب حال کن

اره ذوق هنری رو داشتی؟؟؟
گمون کنا تو دلو باشه

نورا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

داداش ابرو ما رو بردی نه تو دستامونه زود پاکش کن

چی پاک کنم؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

alireza چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ق.ظ

خو هر کی هر چی داره
بعدشم خانم اثنی عشری بگم بیاد سراغت؟؟؟؟؟؟؟؟ها؟نمیخای بگیه که کیه؟یه ذره فکر کن یادت میاد.....اره...... افرین...... بیشتر....اره داری موفق میشی......

بابو چقد پول دارن

هانیه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

نورا اندازه یه بند انگشت آبرو داشتیم بردیش

هانیه به خواهره ما چیزی نگو
می خواهرمون بی کسه چیزی بهش میگی

نورا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

همون اهنگ قبلیتون بهتر نبود
کی این اهنگو انتخاب کرده؟؟؟

نورا؟؟؟
من انتخاب کردم گذاشتم واسه تنوع باز عوض میکنم بذار یذره بگذره

ادوین چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

اصلا خوشا نمیا کسی به حبیب توهین کنه

منا این اهنگو پر دوس داشتا

نورا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

شرمنده ادوین من خو به اهنگت توهین نکردا گفتا اون یکم بهتر بود اینم خیلی قشنگه
البته اگه به معنیش بخوای فک کنی این خیلی از اون بهتره

افرین که به معنی توجه داری اصل معنی شعره نه خواننده ای که میخونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد