آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

فک و فامیله ما داریم ...

بــابــام اس فــرسـتاده: هــلـو، ســاعت 7 دم در حــاضر بــاش مــیـام دنـبالـت!!!
مــنــم فــکـر کـردم ازش عــاتـو گــرفـتم جــو گـرفـت جواب دادم: بــاشـه شــفـتـالـوی مـن ,مـانـتـو خـوشـگـلمـو میـپـوشـم مـیـام عـجـیـجـم!!!
بــعد بـابـام جـواب داد: اسـکـلِ بیــشــعـور, هـلـو یـعـنی سـلام ,عــاخـه تـو کـی میخوای آدم شی ؟؟26 سالت شد آدم نشدی,مــن چـه گـنـاهـی کـردم کـه تو دخترمـی؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
سوگل شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ

.

امروز کنار خیابون ایستاده بودم …

یه دختره با ماکسیما اومد جلوم ترمز کرد و

گفت : ببخشید میخوام برم صادقیه …

منم بهش گفتم :

کار خوبی میکنی .. خیلی جای خوبیه …

برو به امید خدا... …

از خنده دیگه نمیتونست حرکت کنه…

ali شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ


ظهر تو خونه دراز کشیده بودم و تلویزیون میدیدم که متوجه شدم که یه نفر از تو کوچه داره اسممو با بلندگو صدا میزنه اولش فکر کردم شاید با کس دیگه ایی کار داشته باشه اما بعد از چند ثانیه اسم و فامیلو با هم صدا زد رفتم تو کوچه دیدم یه وانت سبزی فروشی جلو در خونه ایستاده بهش گفتم منو از کجا میشناسی گفت:بابات سر کوچه ازم سبزی خریدو گفت بیام اینجا صدات کنم که بیای بگیری. ظهر تا حالا نشستم تو خونه و میترسم برم تو کوچه.باباس ما داریم؟

نسیم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

خنگول میره دانشگاه همه میفهمن مال خنگول اباده به 2 دلیل
1کیف سامسونتشومیزاشته تو زنبیل
2استاد که پای تخته پاک میکرده اونم توی جزوش پاک میکرده

فازی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ http://MANOTOFFM.BLOGFA.COM

حامی جون دیگه قهر نکن بعدا چیزی بهت خصوصی میگم

من کی قهر کردم؟؟؟
چی میخوای بگو ما خصوصی نداریم همینجا بگو میشنوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد