آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

عذر خـــــــــــــواهی....

دوستان گل و همراهان همشگی ما من عذر میخوام که نمیتونم در مطالب قشنگی که ادوین و حامی میذارن مشارکت کنم..ایشالا مشغله کمتر بشه و منم فعال بشم...عذر میخوام و برای همتون ارزوی موفقیت میکنم...

ادوین و حامی داداشای من یه عالمه گل افتابگردون تقدیم به روشنای وجودتون...خسته مباشید

نظرات 6 + ارسال نظر
سوگل شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

حالا نمیشه گلش افتابگردون نباشه و گل محمدی باشه؟!!!

هرچی شما دوستان گلم دوست دارید.........
ممنون از توجه شما دوستان و همراهان همیشگی ما....در پناه خدای قشنگمون باشید همیشه..ایشالا

حـامــــی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

ممنون قاصدک جان وظیفه بود

هانیه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

موفق باشی قاصدک جون

ایلیا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام ببخشید منظورتون از اریامن چی بوده (مرد اریایی؟)
اگه منظورت اینه بهتر بود اسمشو کامل فارسی می نوشتین. ممنون

من حامی هستم از ابجی قاصدک معذرت خواهی میکنم که نظرشو جواب میدم
ایلیا جان یکی از بچه های دیگه تو نیمکت خالی همین سوال رو پرسیده بودن
بالای وبلاگ زیر اریامن رو بخونید میبینید نوشته الهه دوستی ...
اریامن الهه باستان ایران زمینه
از نکته بینیتون سپاس و تشکر

آدرینا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام قاصدک جون موفق باشی عزیزم ؛همین

حـامــــی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

ابجی چی میگی گل محمدی میفرستی بغله مردم یذره فکر کن همون افتابگردون بهتره
گل محمدی خار داره میره تو جونشون

ممنون از توجه شما دوستان گل خودم....حامی اهااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد