آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

گنجشک و خدا ...

روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت. فرشتگان سراغش را از خدا میگرفتندو خدا هر بار به فرشتگان اینگونه میگفت: می آید،من تنها گوشی هستم که غصه هایش را میشنودو یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه میدارد. و سر انجام روزی گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست.فرشتگان چشم به لبهایش دوختند،گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود:"با من بگو از آنچه سنگینی سینه توست" گنجشک گفت:"لانه کوچکی داشتم،آرامگاه خستگیهایم بود و سر پناه بی کسی ام.تو همان را هم از من گرفتی. این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی از لانه محقرم؟ کجای دنیا را گرفته بود؟ و سنگینی بغضی راه را بر کلامش بست. سکوتی در عرش طنین انداز شد. فرشتگان همه سر به زیر انداختند. خدا گفت:"ماری در راه لانه ات بود.خواب بودی.باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند.آنگاه تو از کمین مار پر گشودی. گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود. خدا گفت:"و چه بسیار بلا ها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی. اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود.ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت.های های گریه اش ملکوت خدا را پر کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
سوگل سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

خداوند شما را از شرایطی عبور میدهد که هیچ از ان سر در نمی اورید....
فقط به این دلیل که شما را به جایگاهی برساند که شایسته و سزاوار ان هستید....
پس به او اعتماد کنید.

آدرینا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

من که لذت بردم مرسی از مطلب زیبایت.

هانیه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

حوصله ندارم بخونمش ولی اگه جالبه ایول

هانی تو اینهمه حوصله از کجا اوردی واسم سواله ؟؟؟

نسیم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

من عاشق خدامم
همینطور عاشق فرشته ها

ادم باید بیشتر عاشق خداش بود تا بقیه چیزا

هانیه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

تو هم میتونی مثل قضیه چشم بصیرت بخری واسه خودت

میفروشی؟؟؟

هانیه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

به هرکسی نه!

به نظر من اصلا نفروش حیفه
حیف نیست تموم میشه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد