آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

فک و فامیله داریم ...

خواهر زادم (پنج سالشه) بهم میگه : دلم برات تنگ شده …

ازش می پرسم : دلت برای من تنگ شده یا موبایلم ؟

میگه : هم موبایلت هم کامپیوترت

نظرات 7 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

این خواهر زادت کاملا در نسل ارتباطات بزرگ شده!!

نا سلامتی بچه دهه هشتادیه ها

معصومه چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

منم دلم تنگ شده

بخدا یه موبایل و یه کامپیوتر بیشتر ندارم اینم این اقا پدرام زودتر رزرو کرده
شما دیگه چی میخواید

سوگل چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

خدا به خیر بگذرونه!!
سر و کله زدن با این دهه هشتادیا مکافاته

بعضی وقتا رو مخن بدجور
ادم میخواد یقشونو بگیره تی پا بزنه زیرشون از خونه بیرونشون کنه

سوگل چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

دیگه کوتاه بیا هامی!!!
از اینور موبایل و لپ تاپت رو میدی بهش ،از اونور میخوای تیپا بزنی؟!!

نگفتم میزنم گفتم دلم میخواد بزنم
اخه من جرات دارم تیپا بزنم زیر یه دهه هشتادی میخوای اوارم کنه از خونه

سوگل چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

پس واسه اینکه اواره نشی هر چی خواست بهش بده!!!
دلتم دیگه چیزی نخواد!!!چون ممکنه واست گرون تموم بشه!!!

حتما
جرات نداریم بگیم نه

معصومه چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

به خواهر زاده م دلم تنگیده!!!!!!

خواهراده ها واسه دایی ها و خاله هاشون خیلی عزیزن

فازی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ق.ظ http://DEHSADEYEMAN.BLOGFA.COM

به وب جدیدم حامی لقا سر بزن تا بخندیم

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد