آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

فک و فامیله داریم ...

امروز تو مهمونی گوشی دختر خالمو بدون این که بفهمه برداشتم و اسمم رو از "حامی" به " 20009022 "تغییردادم. بعد با گوشی خودم این پیامک رو براش فرستادم:

 " مشترک گرامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدیدو آرزویقبولی طاعات و عبادات شما، به عرض میرساند شما در قرعه کشی همراه اول برنده یک دستگاه خودروی mazda 3 شده اید. ضمن عرض تبریک لطفا جهت دریافت جایزه

 (یه عدد ده رقمی) را به همین شماره بفرستید.

 هیچکس تنها نیست. همراه اول "

...

بنده خدا از ظهر تا حالا بالای بیست بار اون کد(عدد ده رقمی) رو داره برام میفرسته و من هر دفعه بهش جواب میدم:

" مشترک گرامی کد ارسالی شما صحیح نمیباشد.لطفا مجددا ارسال فرمائید"

الان اس ام اس داده : سرکارم گذاشتی همراه اول ؟ بعدشم کلی فحش....

منم اس ام اس دادم: مشترک گرامی حالا که فحش میدهید مزدا که سهل است

فرغون هم بهتون نمیدیم

نظرات 6 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.haninoosh.blogfa.com

این کارا خیلی بامزست منم یه بار از این جور اقداما کردم!

معلوم نیس چقد فحش خوردی

معصومه چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

حامی چقه تو اکتیوی دمت گرم!

معصومه اکتیو یعنی چی؟؟؟
داری فحش میدی؟؟؟
دست درد نکنه به غرعان

سوگل چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

نه اینکه هامی زیاد فحش شنیده تو رو درک میکنه هانیه!

اره سوگول
به هانیه فکر کنم تو دلشون فحش دادن
به من دیگه علنا تو جمع ترور شخصیتم کردن

سوگل چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

حقته هامی!!!
تو باشی دیگه سر به سر دختر مردم نذاری!!!

تقصیر خودشه
میخاس دخترخالم نشه

نسیم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

هانی منم بودم یادته
بد بخت عممو سرکار گذاشتیم

خوش بحاله شما

مهسان پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد