آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

اهنگ ...

بچه ها با درود

یه اهنگ خوب و خوشکل دارم پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید چون خیلی دوسش داشتم هم اهنگشو هم خوانندشو یـــــــاس و امـــــیــــــــن

اگه شاد بود حتما میذاشتمش تو وبلاگ

https://soundcloud.com/yastunes/amin-amen-aamin-feat-yas

نظرات 6 + ارسال نظر
هزارو یکشب دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

این آهنگی که رو وبلاگه الان، از کیه و اسمش چیه؟

نیمکت خالی از بهبود

ادوین دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

حامی همه چی عالیه

ادوین قالب خوبه؟؟؟

ادوین دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

عالیه حامی دُمِت گرم

قربونت برا :*
ادوین من یه توضیح کلی درباره وبلاگمون همینجا میدم
بچه ها واسه هر پستی میتونید لایک بذارید
واسه نظرات بچه ها هم میتونید منفی مثبت بدید
سمت چپ پایین هم چندتا ابزار هست حتما تو نظرسنجیش شرکت کنید
پشتیبانی انلاین هم داریم

مصوم دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

وای خدای من چقد تغییر
چطر شد که ایطر شد حامی من الان کجام؟؟؟
جالبه ولی مثل قبل سرعت نداره اینجا کند لود میشه نمیدونم سیستم من مشکل داره یا نه
حامی خسته نباشین.آهنگ رو هم تغییر بدین که به فضا بخوره

اره سرعت لودش پایینه اینم اینسری رسیدیگی میکنم بخاطر عکسای نی نیامونه به احتمال زیاد
کوچه رو درست اومدی مصوم زنگ بزن بیا تو
اهنگ هم حتما :)

نسیم سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ

ایول اینجا چقد قشنگ شده اهنگو عشقه

چاکریم نسیم تو امره دیگه داری بفرما

تیرماهی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ق.ظ

خدایی اهنگ قشنگی گذاشتی رو وبت..عالی بود ومرسی

چاکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد