آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

تفاوت را احساس کنید

ﻓﺮﻕ ﻣﺎ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﻋﺸﻖ ﺟﺎﺳﺘﯿﻦ ﺑﯿﺒﺮﯼ ﻣﺎ ﻋﺸﻖ ﺩﺍﺭﯾﻮﺷﯿﻢ !
ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﺍﺳﻄﻮﺭﺕ ﺑﺮﺩ ﭘﯿﺖ ﺍﺳﻄﻮﺭﻩ ﻣﺎ ﺑﻬﺮﻭﺯ
ﻭﻭﺛﻮﻕ !
ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻠﮑﺴﯿﻮﻥ ﺭﮊ ﻟﺐ ﻭ ﻻﮎ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﺎ ﮐﻠﮑﺴﯿﻮﻥ
ﺳﻪ ﺳﺮﯼ ﮔﺎﺩ ﻓﺎﺩﺭ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﯾﻢ !
ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﯾﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭﻭ ﻣﯿﺨﺮﯼ ﻗﯿﻤﺘﺸﻮ ﺩﻭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺑﺮ ﮐﻼﺳﺶ ﻣﺎ ﻧﺼﻔﺶ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺗﺎ ﻧﮕﻦ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﻮ
ﭘﺎﭼﺖ!
ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﻫﺴﺘﯽ ﻣﺎ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﻢ ﺑﺮا
آﺑﮕﻮﺷﺖ !
ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺗﯿﮑﻪ ﺭﻓﯿﻘﺖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺸﯽ ﺍﺯ ﻓﺮﺩﺍ
ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎﺵ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﺎ ﺭﻓﺎﻗتﻤﻮﻥ ﯾﺸﺘﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ
ﺍﺯ ﻓﺮﺩﺍﺵ 24 ﺳﺎﻋﺘﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻢ !

نظرات 6 + ارسال نظر
نورا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

الان فقط میتونیم احترام خودمونو نگه داریم

کار خوبی میکنین

حامی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ http://ariaman.blogsky.com/

عالی بود دمت گرم لایکش کردم خخخ
ماهم دیگه لایک داریم

ها خیلی چیز جالبیه
یعنی دلم میخواد رکورد لایکو بشکونینا خخخخخخخخ

نورا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

حامی تو وب خودتونم ادرس وب خودتونو میدی؟؟
خخخخخخخخ

خخخخ اره
ذخیرس نورا همه جه

نسیم سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ

اصلا قشنگ نبود

لطف دارین

مصوم سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

قیمت شلوار رو قبول دارم آخه خودم نه ولی زیاد دیدم.خخخخ
بقیش نه من ک از پیتزا بدم میاد آبگوشت دوس دارم هیچ کلکسیونی هم ندارم.خخخخ
ادوین باز میگم عاقل شو ببینا کی عاقل میشی!!!

مصوم اغماز نکن

تیرماهی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

فقط کاشکی اخریش هم مینوشتی دخترها در سن 9 سالگی عقلیشون کامل میشه ولی پسرها 15 سالگی خخخخخخخخخ دخترها یک دست و یک هورااا به افتخار خودتون حالا اگه دلتون خواست یک موج مگزیکی هم برین..

شما اندیشمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد