آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

جریان خواستگاری

نظرات 5 + ارسال نظر
نورا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

کی قراره اهنگتون عوض بشه؟دلمون گرفت
ادوین با وب ما مشکلی داری یا با خودمون؟؟

من با خودم مشکل دارم حل بشه میام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

like hani

لایک کی؟

نسیم چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

ادوین نکنه حامی هم اینطوره؟؟؟؟؟؟اخه یادم رف ازش بپرسم اخلاقتو بگو

وای نسیم بدبخت شدی خواهر

vampire چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ http://mrplove.blogfa.com

silum dada webet ghashange
mamnun k sar zadi bazam biya

salam
dast hami dard nakone

نسیم شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

ادوینو حالا که به وبو سر نمیزنی باید صدتومن شاباش بدی

خواهر شاباش که دوماد میده
حامی هوی سور کی بیام بگیرم؟همشو بده دست خودم هرکی خواست بفرست پیش من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد