آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

آریــــــامـن

الهه دوستی ، پیوند و آرامش

امشب...


امشب دلم می خواد تا فردا ،می بنوشم من
زیباترین جامه هایم را بپوشم من
با شوق بی حد باغچه هامونو صفا دادم
امشب تا می شد گل توی گلدونها جا دادم
بعد از جداییها آن بی وفاییها
فردا تو میآیی...
بعد از گسستن ها آن دل شکستن ها
فردا تو می آیی

از خونه ما ناامیدیها سفر کرده
گویا دعاهای من خسته اثر کرده

من لحظه ها را می شمارم تا رسد فردا
آن لحظه خوب در آغوشت کشیدنها

نظرات 14 + ارسال نظر
نسیم شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

زیاد ننوشیا کاردسمون بدی

نه نترس ظرفیت هست

آنا شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://balini1389.persianblog.ir/

این پست رو اشتباه نزاشتین ؟؟؟
فک کردم اومدم نیمکت خالی

نه کاملا درست گذاشتم

مهسان شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ


واقعا درس گذاشتی؟؟

هاااااااااااا

Mostafa یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ http://pesar-asemooni.blogfa.com

عالیه رفیق....

نوکرم

زویا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

چه عجب یادی کردی

بله شما که از این کارا بلد نیسین

زویا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

هر وقت لینکم کردی خبری بده بلینکمت

چقدر مردم گداین بابو

زویا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

لینکت کلدم

ملسی

کــــــــــــــــــــــــامی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://alone-god.blogfa.com

ای هعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

عاشق وشدی عایا؟؟؟؟

مــــــــــــــوفق باشی

عشق؟عاشقی؟من؟
وخـــــــــــــــــی
دمت گرم رفیق که سر زدی عاشقتا

کــــــــــــامی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

ادوین شوخی وخی اینا نداریم عاشق شدی بگو من از خودم خخخخخخخخخخ

نازت بشا ادوینوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

نه کامی از این خبرا نی

*شقایق* پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ http://mynameisfarimah.blogfa.com

سلام وبت خیلی قشنگه مرسی گلم به وب منم سر بزن

سلام شقایق جون ممنون که اومدی چشم حتما میام

مهری جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

◘ شهر پر است از خاطراتــــ با تو بودن.........

◘ باران که مــی بارد همه چیز تازه میشود..........

◘ و من به زخــــــــم کهنه ی نیمکتـــی فکر میکنم.........

◘ که بر تنش حکــــــ شده بود.........

◘ " آمـــــــدم ... ‌"

◘ " نبــــودی... "

◘ " رفتــــــــــم .......... ‌" ...!!!♥♥♥

بسیار عالی

naser دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://matam-sara.blogfa.com

سلام عالیه لایک

ممنون که بهم سرزدی

سلام ممنون که اومدی

ایمان سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام عزیز.جالب بودامامگه شماکاروزندگی ندارید

نتتت چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ

تتتتت

؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد